Nasza historia

CIDESCO (Comité International d’Esthétique et de Cosmétologie) to międzynarodowa organizacja z siedzibą w Zurichu zrzeszająca profesjonalistów z branży kosmetycznej i estetycznej, założona została w 1946 roku w Brukseli.

CIDESCO od ponad siedemdziesięciu lat odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu standardów i promowaniu profesjonalizmu w branży kosmetycznej na całym świecie, pozostając wiodącą organizacją w tej dziedzinie.

Od stycznia 2024 zaczęła również działalność w Polsce jako CIDESCO SEKCJA POLSKA a jej wyłącznym przedstawicielem jest firma AKKONA.

Nasze cele

Promowanie wysokich standardów.

CIDESCO dąży do podnoszenia i utrzymywania najwyższych standardów w edukacji, etyce zawodowej i praktykach kosmetycznych na całym świecie.

1

2

Promowanie dbałości o urodę.

Promowanie dbałości o urodę, zdrowego trybu życia i terapii Spa na arenie międzynarodowej.

Globalna współpraca:

Działania na rzecz tworzenia i utrzymywania międzynarodowej sieci profesjonalistów, szkół i ośrodków szkoleniowych, wspierając wymianę wiedzy i doświadczeń oraz promowanie najlepszych praktyk.

3

4

Organizacja konferencji i wydarzeń

Organizacja konferencji i wydarzeń dla tworzenia platformy do wymiany wiedzy, prezentacji najnowszych osiągnięć i trendów w branży. Nagradzanie najlepszych specjalistów, co dodatkowo motywuje do podnoszenia kwalifikacji i dążenia do doskonałości w zawodzie.

Badania i rozwój:

Organizacja wspiera badania i rozwój w dziedzinie kosmetologii i estetyki, promując innowacje i postęp technologiczny w branży.

5

6

Etyka i profesjonalizm:

Podniesienie prestiżu i zaufania zawodów związanych z branżą Beauty, poprzez nacisk na etyczne praktyki i profesjonalizm w branży.

Wspieranie rozwoju branży:

Działania na rzecz rozwoju branży kosmetycznej i estetycznej, wspieranie inicjatyw mających na celu podniesienie jakości usług i satysfakcji klientów.

7

Nasi eksperci

Lydia Sarfati

Prezes CIDESCO USA. Założycielka i CEO firmy Repêchage, która specjalizuje się w produktach do pielęgnacji skóry na bazie alg morskich. Polsko-amerykańska kosmetolog i przedsiębiorczyni. Zdobyła międzynarodową renomę w branży kosmetycznej.

Ceniona edukatorka, autorka książek i promotorka standardów zawodowych w kosmetologii – ma duży wpływ na rozwój tej dziedziny na całym świecie.

Natalia Adaszyńska

Prezes CIDESCO Poland. Profesjonalistka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży beauty, która przez całą swoją karierę starała się kształtować i wdrażać nowe trendy, a także utrzymywać wysokie standardy i przekazywać wiedzę.

Od 2009 roku prezes, założycielka i współwłaścicielka firmy Akkona sp. z o.o. Oficjalny dystrybutor kosmetyków profesjonalnych – Repêchage, GIGI Labaratories, Yellow Rose oraz wypełniaczy Artgaon w Polsce.

Katarzyna Nadolna

Założycielka oraz prezes zarządu ITP S.A. – firmy, która od 19 lat buduje rynek medycyny estetycznej i kosmetologii w Polsce, wyposażając gabinety i kliniki w zaawansowane technologie wiodących producentów ze świata. Zarządzana przez nią firma oferuje pełne wsparcie biznesowe od procesu doradczego poprzez szkolenia, serwis i wparcie marketingowe.
Współzałożycielka międzynarodowej marki Neauvia, obecnej w 82 krajach, specjalizującej się w produkcji wypełniaczy tkankowych i kosmeceutyków.

Edyta Satchell

Prezes i założycielka firmy Finelle. Prowadzi szkolenia, wykłady i prezentacje dla branży beauty na całym świecie.

Na stale mieszka w Ameryce. Udzieliła ponad 40 wywiadów w telewizji i ponad 30 razy ukazała się w czasopismach branżowych w Ameryce i na świecie.

Alina Feggaras

Prezes Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Dyrektor generalna Hotel Kuracyjny***. Posiada tytuł magistra nauk społecznych o kierunku socjologia, ukończonych na Uniwersytecie Gdańskim, a także 25-letnie doświadczenie biznesowe w dziedzinie SPA and beauty.

Z powodzeniem łączy pełen profesjonalizm z kobiecą intuicją i empatią do pacjentów.

Monika Szczotka

Założycielka Shenzen Institut. Ekspertka w terapiach manualnych. Dyplomowana masażystka. Właścicielka firmy szkoleniowej- pedagog, edukatorka, magister ekonomii.

Jest trenerem biznesu w zakresie dobrego samopoczucia, dobrostanu i przywracania układu nerwowego do równowagi.

Renata Myrna-Bekas

Dr nauk o kulturze fizycznej. Adiunkt na wydziale Nauk o Zdrowiu i Kulturze Fizycznej w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy. Bierze aktywny udział w różnych konferencjach dotyczących zdrowia w szerokim aspekcie.

Publikuje w czasopismach polskich i zagranicznych.

Monika Jachimek

Ekspertka Kliniczna ITP S.A, fizjoterapeutka oraz dyplomowana specjalistka kosmetologii. Na co dzień pełni rolę szkoleniowca w ITP S.A. Posiada 12-letnie doświadczenie w branży, a jej umiejętności obejmują znajomość ponad 90 różnych technologii z portfolio firmy.
Swoją wiedzę czerpie od czołowych światowych liderów w dziedzinie laseroterapii oraz producentów zaawansowanych technologii HiTech dedykowanych zabiegom na twarz i ciało.

Irena Stelowska

Mgr rehabilitacji. Założycielka i prezes IZAR M.F.U. (salony SPA, dystrybucja kosmetyków profesjonalnych i urządzeń kosmetycznych).

Od 2003 roku związana z branżą kosmetyczną, SPA and wellness. Uczestniczka i wykładowczyni międzynarodowych konferencji oraz szkoleń managerskich. Doradca firmy AKKONA Sp. z o.o. od 2009 roku.

Maciej Wrotniak

Ekspert w sektorze analiz finansowych głownie na rynku kapitałowo-giełdowym. Jest odpowiedzialny za budowanie modeli finansowych, doradztwo biznesowe i prowadzenie relacji inwestorskich oraz wdrażanie strategii budowania pozycji na rynku kapitałowym.
Uczestniczy w pracach nad wyborem strategii rozwoju firmy oraz w procesach prognozowania, budżetowania dla podmiotów z różnych branż. Jest także Certyfikowanym Doradcą NewConnect GPW (10/2018).

Maria Bzowa

Manager marki Repechage w Polsce. Inżynier towaroznawstwa i specjalistka w dziedzinie sztucznej inteligencji, z bogatym doświadczeniem w sektorze SPA & wellness oraz usług luksusowych. Profesjonalistka o kreatywnym podejściu, ceniona za zdolności organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem oraz zaangażowanie w rozwój marki.
Pasjonatka natury, podróży i zdrowego stylu życia, łącząca wysokie standardy pracy z pozytywną energią i otwartością na nowe wyzwania.

Karolina Majewska

Specjalistka w dziedzinie marketingu digitalowego z pięcioletnim doświadczeniem w agencji marketingowej, gdzie tworzyła i realizowała kampanie dla rodzimych i globalnych marek takich jak Wella, Coca-Cola, Telewizja WP, czy Phytopharm.
Specjalizuje się w social media marketingu i we współpracy z influencerami. Rozwijała fińską markę dermokosmetyków Atopik na polskim rynku. Doskonale rozumie specyfikę rynku beauty i potrafi skutecznie łączyć potrzeby marek z oczekiwaniami odbiorców. Na co dzień pracuje również w obszarze marketingu w branży muzycznej.

Top